מרכזיה טלפונית

למה משמשת מרכזיה טלפונית? כיצד ניתן לנצל את התועלת המרכזית של שימוש בענן מחשוב חיצוני להורדת עלויות? איך מחברים בין מרכזיה למחשוב ענן?


מרכזיה טלפונית נתפסה עד לפני מספר שנים כמערכת אלקטרונית אנלוגית שתפקידה היחיד הוא לבצע קישור בין מנויים. כיום המצב כמובן שונה לחלוטין, כי מרכזייה אחראית על המון תכונות ומשמשת ככלי מרכזי לתקשורת בין העסק לבין לקוחות, קולגות ועובדים. מסיבות אלו ואחרות הפכה מרכזיה לנפוצה בעסקים קטנים וגדולים. מצד שני, לא כל בעלי העסקים מבינים שבעזרת מחשוב ענן הם יכולים להוריד את העלויות שלה.

מרכזיה טלפונית

שומרים עבורך על הענן של העסק

בחברת KC GRUP מתמחים בשירותי מחשוב ענן ומאפשרים גם לך לחסוך בהוצאות על מרכזיה טלפונית. אנו נבנה עבורך מרכזיה בענן במיוחד לעסק שלך ונעשה הכל כדי שהלקוחות יקבלו מענה. בעזרתו העסק שלך יצליח ליישר קו עם הארגונים הגדולים בעולם ולשלב מרכזיה מעולה בהוצאות כספיות נמוכות.


מרכזיה טלפונית על תשתית מינימלית

מחשוב ענן מוריד את העלויות של מרכזיה בראש ובראשונה כי הוא חוסך בתשתיות. באופן עקרוני, מרכזיה שמבוססת על הטכנולוגיה של מחשוב ענן מעבירה את כל הנתונים ואחסנה של המידע לאינטרנט. המשמעות היא שאין צורך ביותר מקו תקשורת תקין לאינטרנט כדי להשתמש במרכזיה טלפונית בענן ולקבל או להוציא שיחות. מרכזיה טלפונית בענן עובדת על תשתית מינימלית וכבר כאן ישנו חיסכון של אלפי שקלים בשנה עבור העסק.


גורמים לחיסכון בעלויות שוטפות

מלבד החיסכון בהוצאות בגלל השימוש בתשתית מינימאלית, יש גורמים שמביאים לירידה בעלויות השוטפות. הגורמים לחיסכון בעלויות של מרכזיה טלפונית בענן למשל הם אלו:

א. ציוד חומרה, תוכנה וכוח אדם – מרכזיה טלפונית בענן חוסכת למשתמש את הצורך ברכישת חומרה. במקביל, היא חוסכת את רוב מוצרי התוכנה שבהם צריך להשתמש ואת כוח האדם שנדרש לתחזוקה ולתפעול של מערכות התשתית במרכז המחשבים של הארגון.

ב. גמישות בשטחי אחסון – אחד הדברים הכי חשובים לבעלי עסקים היא הגמישות. בעזרת גמישות הם יכולים לדעת שיש לעסק מקום להתרחב ולצמוח. בהקשר של מרכזיה בענן מדובר בעיקר על מקום אחסון, שנבחר מלכתחילה לפי צרכי העסק אך עם הזמן גם מתרחב בהתאם להיקף פעילותו.

ג. מניעת פגיעה באיכות הסביבה – עסקים ירוקים זוכים לתמיכת הממשלה וארגוני כוח אדם. מרכזיה בענן צורכת פחות אנרגיה ומונעת פגיעה באיכות הסביבה עקב יעילותה הגבוהה. אלו מאפיינים מובהקים של ענן מחשוב ולבעלי עסקים מודרניים כדאי לנצל אותם.


חיבור בין מרכזיה טלפונית ומחשוב ענן

בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד תוהים לעיתים מי אמור לייצר את החיבור בין מרכזיה טלפונית לבין מחשוב ענן. מבחינתם של בעלי עסקים מהתעשייה המסורתית, חיבור מן הסוג הזה הוא מסובך ומורכב. האמת כמובן שונה כי יש חברות שמתמחות במחשוב ענן בכלל ובנושא של מרכזיה טלפונית בענן בפרט. כל מה שנותר לבעלי העסקים לעשות הוא להכיר את היתרונות של מרכזיה טלפונית בענן ולהחליט כיצד לנצל אותם.


מחשוב ענן – השלב הבא בעסק שלך

חברת KC GRUP הוקמה במיוחד עבור עסקים כמו שלך. עם ידע מוכח בנושא של מחשוב ענן והיכרות עם הצרכים של עסקים שונים, אין לך מה לחפש במקום אחר. ללקוחות שלך מגיע את הטוב ביותר: כדאי לך ליצור קשר עם נציגינו באמצעות עמוד יצירת הקשר באתר ולשמוע עוד היום על מרכזיה בענן כמו שתמיד רצית.

אודות המחבר

יהונתן רום