שרותי מרכזיה


תקשורת בין גורמים שונים שיוכלו לבצע שיחות טלפוניות. התחום התקדם מאוד בשנים האחרונות, ואם בעבר היה צורך בגורם אנושי שיבצע את ניתוב השיחות, הרי כיום מדובר על מערכת מתקדמת מאוד אשר מציעה מגוון פתרונות ושימושים מותאמים היטב לצרכי הארגון. ואכן, חברות וארגונים נעזרות בשירותי מרכזיה אשר מאפשרים להם לנהל בצורה יעילה יותר את התקשורת הפנים ארגונית, וכן את הפניות שמגיעות מחוץ לארגון.

פתרונות שונים בתחום                                           

בתחום שירותי מרכזיה יש פתרונות שונים אשר כולם נועדו לסייע לנהל את הפן התקשורתי ולייעל תהליכים בהתנהלות השוטפת. ניתן להבחין בשירותים שונים.

  • מרכזיה פיסית – מדובר על מרכזיה אשר מבוססת על ADSL. המערכת הזו נוחה לשימוש וגם קלה מאוד להטמעה. יש לה מגוון פונקציות; מערכת הקלטות, התאמת המערכת לצרכים האינדיבידואליים של החברה, אחריות של החברה וכן שירותי תחזוקה.
  • מרכזית ענן – בעידן וירטואלי כשלנו גם מרכזיות עברו להיות מאוחסנות בענן, ובמקום לעשות שימוש במערכת פיסית ניתן ליהנות משירותים מתקדמים של מרכזיה וירטואלית. מרכזיה זו קרויה גם מרכזיה בענן.

חברה מקצועית שתומכת במערכת

כדי להפיק את המיטב מהמרכזייה חשוב מאוד להיות מלווים עם חברה מקצועית אשר עומדת מאחורי המערכת. החברה מאפשרת לכם לעשות במרכזייה שימוש מועיל. בשלבים הראשונים תסייע לכם החברה בבחירת המרכזייה המתאימה לצרכים הנוכחיים של הארגון שלכם. תוכלו להתרשם מפתרונות שונים ולקבל את המידע הנחוץ לכם. כמו כן יתאימו עבורכם את המערכת בצורה מיטבית כך שתהיה לכם תועלת מקסימלית מהמערכת. החברה תהיה לצדכם לאורך כל הדרך ותספק לכם שירותי תמיכה בעת הצורך. תמיכה תועיל לכם במקרה של תקלות או כשלים במערכת. וכן בעת שיש שינויים בהתנהלות שלכם ויש צורך לשנות או לשדרג את המרכזייה.

מרכזיה וירטואלית ויתרונותיה

מרכזיה וירטואלית מביאה עמה מספר יתרונות בולטים. ראשית אין צורך בביקורי טכנאי כיוון שכל הפעולות וגם טיפול בתקלות מתבצעות מרחוק. כמו כן יש לציין כי במרכזיה וירטואלית כל התקשורת מתבססת על הרשת המקוונת, מה שחוסך עלויות תקשורת. ואכן, בארגונים גדולים רבים בוחרים כיום לעשות שימוש במרכזית ענן מתקדמת שמציעה מגוון פונקציות מתקדמות ונוחות במיוחד.

פונקציות במערכת הווירטואלית

  • ניהול שיחות באמצעות מחשב.
  • הקלטת שיחות ושליחה למייל.
  • שימוש מקביל במספר שלוחות.
  • חסימה וסינון שיחות.
  • ניהול שיחות פנים משרדיות.
  • דוחות מפורטים.
  • הגדרת כללים.
  • ניהול המרכזיה באמצעות מחשבים כולל מחשב נייד מכל מקום.

אבטחת המידע

חשוב לציין יתרון בולט בשימוש במערכת וירטואלית, והוא אבטחת המידע הקיים. היות והמידע נמצא בענן אין לחשוש מאבדן מידע בגין תקלה בחומרה. כל המידע שלהם מגובה בענן ואין חששות בעניין אבדן. כמו כן בעניין הפרטיות ניתן להיות רגועים שהמידע מאוחסן כיאות והוא מוצפן בהתאם לרגישות החומר של החברה.

מה חשוב לוודא כאשר מזמינים שירותי מרכזיה?

בבואכם להזמין שירותי מרכזיה חשוב להתייחס למספר פרמטרים אשר משליך על התועלת ועל שביעות הרצון שלכם.

  1. התאמה מיטבית של המערכת – חשוב כי החברה תציע מגוון פתרונות בתחום מרכזיות תקשורת לארגונים ולחברות. וזאת כדי שהיא תוכל להציע לכם את הפתרון המתאים והטוב ביותר עבורכם.
  2. הבנה לצרכי הארגון – על איש השירות להיכנס לעובי הקורה, ולהבין את התנהלות העסק שלכם, וזאת כדי לעזור לכם לאפיין את הצרכים ולהציע לכם את המרכזיה היעילה והמתאימה ביותר עבורכם.
  3. זמינות – חשוב כי טכנאי שירות יהיה זמין לספק לכם שירות לאורך כל הדרך. הן בתקופה הראשונה עת יצוצו לכם שאלות בעניין תפעול המערכת, והן בהמשך, במקרה שתתרחש תקלה במרכזיה.