מערכת ניהול פריוריטי

כמעט כל עסק וכל חברה, כמעט בכל תחום, מתמודדים עם כמויות מידע אינסופיות אשר מגיעות אליו ממקורות שונים. מלבד המידע שנכנס ממקורות חיצוניים הרי שהעסק עצמו מייצר מידע ועליו לאחסן ולעבוד איתו בצורות שונות. זו הסיבה שחברות ועסקים חייבים להשתמש במערכות ניהול מידע מסוגים שונים. בין היתר מדובר על מערכות ניהול פריוריטי וכן באופן ספציפי יותר על תוכנה CRM ו-ERP לארגונים.

תוכנות אלו מבצעות 3-4 פעולות עיקריות, ראשית, הן מאפשרות אחסון של המידע בצורה מסודרת, כך למשל מערכת ניהול פריוריטי מאפשרת אחסון וצבירת מידע אודות העובדים, הלקוחות, ספקים, מלאי, לוגיסטיקה ולמעשה על כל מחלקה ועל כל פרט בארגון. מערכות CRM מתייחסות יותר לקשרי לקוחות, ERP מתייחס יותר למודולים של ניהול החברה.

שנית, מערכות אלו יוצרות שפה אחידה בניהול המידע. כך שאם עובד ממחלקה אחת מכניס את המידע לתוך המערכת, אז עובד ממחלקה אחרת, יכול לעבוד עם המידע מאחר והמערכת מסונכרנת בצורה כזו שכל העובדים בעסק יכולים לעבוד עליו באותו זמן, באותה שפה. המערכות, ובפרט מערכת ניהול פריוריטי, מיועדות לניהול רוחבי, כלומר, כל העובדים יכולים לעבוד על המערכת בצורה דומה והמידע שנכנס הוא לא יורד מלמעלה למטה או אחרת, אלא יורד בצורה דומה.

שלוש, המערכות יוצרות תעדוף וקטלוג של מידע על פי הצרכים של הארגון. אחת הבעיות הגדולות של ארגונים וחברות אשר מצטבר אצלם מידע רב היא, שהן צריכות לקטלג את המידע כך שיהיה ניתן לאתר אותו בקלות ומצד שני, שהמידע יהיה מסודר בתעדוף מסוים. לכן, מערכות חכמות של ניהול מידע, כגון תוכנה CRM ו-ERP לחברות או מערכת ניהול פריוריטי, אכן מאפשרות קטלוג ותעדוף של המידע לפי צרכי הארגון.

ארבע, המערכות מספקות אפשרות ליצור דוחות מתאימים, מדובר על דוחות תקופתיים, דוחות על פי לקוחות, על פי מחלקות, עובדים ועוד. הדוחות נוצרים כמובן בהתאם לצורך ולמידע שקיים במערכת. ככל שקיים יותר מידע, כך גדל הסיכוי ליהנות מאפשרויות רחבות יותר בניתוח שלו לעומק.

לסיום, אם אתם מחפשים עוד מידע על מערכת ניהול פריוריטי ועל כל מערכת אחרת לאחסון ואיתור מידע, זה הזמן ליצור איתנו קשר. אצלנו בחברת קי סי גרופ תוכלו למצוא מגון מערכות שיכולות להתאים לצרכים שלכם וכן צוות עובדים שישמח לעבוד איתכם ולהסביר לכם על המערכות השונות.

מרכזיה בענן | מרכזיה וירטואלית | מרכזיה לעסק | אודות | צור קשר