מרכזיות פיסיות


מרכזיות פיסיות

במרכזיות עושים שימוש בכל ארגון או עסק. מרכזיה מאפשרת יצירת תקשורת נוחה ויעילה במערכת הפנים ארגונית לצד פניות חיצוניות. כדי שהמערכת תהיה יעילה ושימושית עליה להיות מותאמת היטב לצרכים של הארגון. ניתן להבדיל בין שני סוגים של מרכזיות. הראשונה היא מרכזיה פיסית והשנייה היא מרכזיה וירטואלית או בשם השני שלה מרכזייה בענן.
אמנם מרכזיה וירטואלית היא מתקדמת יותר ובארגונים גדולים רבים עושים בה שימוש. אבל גם למערכת הפיסית יש מקום של כבוד, והיא בהחלט מהווה כלי שימוש ויעיל בחברות לא מעטות.

חידושים והתקדמות של מרכזיה פיסית

חשוב להבין כי אמנם מרכזיה פיסית אינה נחשבת לחזית הטכנולוגית בתחום ניהול תקשורת. אבל אין זה אומר שמדובר על מערכת מיושנת או מכשור עתיק יומין. יש כיום מרכזיות נוחות ומתקדמות מאוד אשר מציעות לארגונים ולעסקים פתרונות מצטיינים תחת הקטגוריה של מרכזיות פיסיות. מה שאומר שנעשה שימוש במרכזיה פיסית אבל המענה הוא מתקדם ונוח מאוד לשימוש.


מהי מערכת פיסית?

מרכזיות פיסיות כשמן כן הן, הן עושות שימוש בטלפוניה באמצעות קוד פתוח בשם Asterisk. המערכת הזו נחשבת לנוחה לשימוש והיא גם קלה להטמעה. מה שאומר שהיא אכן עשויה לענות על הצרכים של הארגון ולאפשר שימוש מועיל. היא מצריכה רכישה של טלפוניה מתאימה אשר תאפשר את ניהול קבלת השיחות והוצאתן באופן יעיל שעונה על הצורך של הארגון.

התאמה מדויקת לצרכי העסק

כדי שהמרכזיה הפיסית תתאים לשימוש של בית העסק חשוב מאוד שהיא תהיה מותאמת היטב. וזה אומר שאנשי השירות יבחנו יחד אתכם את צרכי העסק ואת שיטות העבודה. את כמות הפניות ומספר השלוחות בהם מבצעים שיחות בו זמנית. בהתאם לכך יתאימו לכם את המערכת המתאימה אשר תוכל לענות על הצורך ולשמש אתכם במלוא הנוחות והיעילות. יש לציין כי לא פעם בעלי עסקים מגלים כי הם רכשו מוצר שאינו מתאים לשימוש הרצוי להם. המצב הזה בהחלט מתסכל ויוצר בעיות בהתנהלות. מה שמוביל בסופו של דבר של רכישה מחודשת של מוצר. בתקווה שהוא יהלום את צרכי העסק וישמש אותו כיאות.

שירות מקצועי וליווי לאורך כל הדרך

על מנת להפיק את התועלת הרצויה מהמערכת חשוב מאוד לקבל את השירות מחברה מקצועית אשר פועלת בתחום שירותי מרכזיה. חברה כזו מכירה היטב את הפתרונות הקיימים בתחום, ומתוך ההתמצאות בתחום היא תוכל לאפיין יחד אתכם את הצורך הנוכחי של החברה, ולהציע את המרכזיה המתאימה ביותר עבורכם. כך שתוכלו לנהל את עניין התקשורת של העסק או הארגון באופן נוח ויעיל. בלי לבזבז זמן יקר או אנרגיות מיותרות על עניין חשוב ובסיסי כמו תקשורת.

השירותים הרצויים לכם

בכל מערכת טלפוניה ניתן לשלב שירותים נוספים שיהיו נלווים למערכת הבסיסית שמשמשת אתכם. לדוגמה, הקלטת שיחות, חיבור לפקס וכדומה. כדי ליהנות משירותים אלו חשוב לציין את הצורך הזה מול החברה שמספקת לכם שירותי מרכזיה פיסית. בעת רכישת המערכת וההתאמה לצרכים שלכם יוגדרו ההגדרות הרצויות לכם, כך שהמערכת תשמש אתכם במלוא הנוחות ותענה על כל צורך במהלך השימוש.

ליהנות משירותים מקצועיים

כאשר בוחרים חברה מקצועית שמציעה שירותי טלפוניה ניתן ליהנות משירות מקצועי והבנה מעמיקה בתחום. ככל שאיש השירות מתמצא יותר בתחום כך הוא יכול להגיש לכם שירות טוב יותר. הוא יסייע לכם לאפיין את הצורך, יציע לכם פתרונות שונים ויכיר בפניכם מוצרים מתקדמים שיוכלו לענות על הצורך שלכם. שירות מקצועי יוביל אתכם לרכישה מוצלחת של מרכזיה. אבל זה לגמרי לא רק זה. גם בהמשך הדרך תקבלו ליווי מקצועי שיאפשר לכם להתגבר על תקלות ולהתאים בכל שלב את המערכת לצרכים של העסק.

קוד פתוח הנקראת Asterisk היא מערכת מרכזיות Call Center המתממשת בתצורה של VOIP מערכת ידידות קלה ונוחה ניתן להטמיע ממשקים וניתן לבצע סנכרון כולל של תוכנות לביצוע פעילויות שונות במרכזיה.

מערכת זו מושתת על קו ADSL מעל 25 שלוחות נדרש קו רחב יותר של VDSL על מנת להבטיח שירות טוב ויציב למרכזיה לעסק.

משמעות הטמעה של מערכת זו לוקחת בעצם את כלל השיחות הפנימיות ומבצעת ביניהם שיחות שלא על גבי האינטרנט ובכך מפחיתה את שימוש בתשתית היעודית.

יתרונות מרכזיות פיסיות

יתרון ייחודי לחברת KC גרופ הוא בכך שאנו מפתחים פתרונות יצירתיים ומפתחים ללקוח בתוכנה את כלל חלומותיו וללא תוספת עלות.

יתרון נוסף הוא בעצם התוכנת הקלטת השיחות שבאה IN במערכת על גבי דיסק קשיח ובכך חוסכת את שירות הקלטות השיחה הנוסף למערכת .

יתרון זה בא בחשבון ללקוחות כגון סוכני ביטוח שמצריכים IN את מערכת ההקלטות. אצלנו תקבל מערכת עם אחריות ותחזוקה לשנה שלימה ללא תוספת עלות ( כפוף לנספח השירות).