מרכזיה וירטואלית

שירות מרכזיה וירטואלית בטכנולוגיית IP או מרכזיה בענן יעילה מאוד לעסקים קטנים ובינוניים. טכנולוגיה זו עובדת בעזרת שיטה של שליטה על המחשבים מרחוק ותיקונם ע"י תשתית משותפת ברשת של הספק. שיתוף זה יעיל במיוחד לעסקים הפרוסים בכמה מקומות ולמקומות עבודה שהמועסקים שלהם פזורים במספר נקודות.

מה היתרונות של מרכזיה וירטואלית

  • ראשית, מרכזיות לעסק חוסכת בעלויות של הזמנת טכנאי למשרד במקרה של תקלות.
  • החיסכון מתאפשר כתוצאה מפעילות ברשת ובאינטרנט שאינה מצריכה עלויות תקשורתיות, ומעלויות נמוכות הנמדדות לפי מספר השלוחות שיש לחברת התקשורת המסוימת של הלקוח.
  • יתרון נוסף הוא התפעול הקל והפשוט של המערכת ללא צורך במכשור מיוחד, והייחודיות שלה להיות מותאמת בצורה המדויקת ביותר לצרכיו. כמו כן היא מאפשרת הפקת דוח"ות, פירוט שיחות וכו'.
  • יתרון נוסף ואחרון מתאפשר ע"י החיבור לאינטרנט. המרכזייה יכולה להתעדכן באופן שוטף ואוטומטי ללא התערבות הלקוח וידיעתו. אין לו צורך לעקוב או לדעת על כך והדבר אינו מטריד אותו
  • כמובן שמעבר לכך יש את השירות הטכני והנציגים שזמינים במקרים של תקלות.

הנה מספר שירותים שניתן למצוא במסגרת מרכזיה וירטואלית לעסקים:

  • אפשרות ניהול שיחות דרך מרכזיה וירטואלית ודרך המחשב.
  • אפשרות שליחת שיחות למייל כולל הקלטות.
  • תא קולי אשר שולח הודעות גם למייל.
  • שימוש במספר שלוחות במקביל.
  • סינון וחסימת שיחות.
  • שיחה מזוהה.
  • סנכרון של מספרי הטלפונים עם תוכנת המייל של המשרד.
  • שיחות פנים משרדיות.
  • דוחות שימוש מגוונים ומפורטים.
  • הגדרת כללים לשיחות.
  • פורטל עצמאי לניהול המרכזיה.
  • מוקד טלפוני.
  • ניהול המרכזייה דרך מחשבים חיצוניים וכן דרך מכשיר נייד.

מרכזיה וירטואלית