צור קשר
לפרטים נוספים חייגן
072-33-80-373
או מלאו פרטיכם:
 
מערכת ניהול קשרי לקוחות לחברות  
 
מערכת שליטה ובקרה למנהלים  
 
מה זה Help Desk?  
 
טלפון לעסקים  
 
מנהל רשת  
 
מערכות CRM  
 
ניהול לקוחות  
 
תמיכת מחשוב  
 
תקשורת מחשבים  
 
פריוריטי מסחרית  
 
פריוריטי בענן  
 
מערכות פריוריטי  
 
מערכת ניהול פריוריטי  
 
מערכות Priority  

    מרכזיות פיסיות

קוד פתוח הנקראת Asterisk היא מערכת מרכזיות Call Center המתממשת בתצורה של VOIP מערכת ידידות קלה ונוחה ניתן להטמיע ממשקים וניתן לבצע סנכרון כולל של תוכנות לביצוע פעילויות שונות במרכזיה. 

מערכת זו מושתת על קו ADSL מעל 25 שלוחות נדרש קו רחב יותר של VDSL על מנת להבטיח שירות טוב ויציב למרכזיה.
משמעות הטמעה של מערכת זו לוקחת בעצם את כלל השיחות הפנימיות ומבצעת בינהם שיחות שלא על גבי האינטרנט ובכך מפחיתה את שימוש בתשתית היעודית. 

יתרון ייחודי לחברת KC גרופ הוא בכך שאנו מפתחים פתרונות יצירתיים ומפתחים ללקוח בתוכנה את כלל חלומותיו וללא תוספת עלות. 

יתרון נוסף הוא בעצם התוכנת הקלטת השיחות שבאה IN במערכת על גבי דיסק קשיח ובכך חוסכת את שירות הקלטות השיחה הנוסף למערכת . 

יתרון זה בא בחשבון ללקוחות כגון סוכני ביטוח שמצריכים IN את מערכת ההקלטות. אצלינו תקבל מערכת עם אחריות ותחזוקה לשנה שלימה ללא תוספת עלות ( כפוף לנספח השירות). 
 
 
K C גרופ - תמיכת מחשוב ותקשורת קווית| 072-33-80-373 | support@kc-tec.co
סניף דרום: קרית גת לכיש 33  | סניף מרכז: ביאליק 77 רמת גן  | סניף צפון: כפר הים 1 חדרה
 
מערכת ניהול קשרי לקוחות לחברות    מערכת שליטה ובקרה למנהלים    מה זה Help Desk?    טלפון לעסקים    מנהל רשת    מערכות CRM    ניהול לקוחות    תמיכת מחשוב    תקשורת מחשבים    פריוריטי מסחרית    פריוריטי בענן    מערכות פריוריטי    מערכת ניהול פריוריטי    מערכות Priority