צור קשר
לפרטים נוספים חייגן
072-33-80-373
או מלאו פרטיכם:
 
מערכת ניהול קשרי לקוחות לחברות  
 
מערכת שליטה ובקרה למנהלים  
 
מה זה Help Desk?  
 
טלפון לעסקים  
 
מנהל רשת  
 
מערכות CRM  
 
ניהול לקוחות  
 
תמיכת מחשוב  
 
תקשורת מחשבים  
 
פריוריטי מסחרית  
 
פריוריטי בענן  
 
מערכות פריוריטי  
 
מערכת ניהול פריוריטי  
 
מערכות Priority  

    מרכזיה וירטואלית

שירות מרכזיית טלפונים וירטואלית בטכנולוגיית IP יעילה מאוד לעסקים קטנים ובינוניים. טכנולוגיה זו עובדת בעזרת שיטה של שליטה על המחשבים מרחוק ותיקונם ע"י תשתית משותפת ברשת של הספק. שיתוף זה יעיל במיוחד לעסקים הפרוסים בכמה מקומות ולמקומות עבודה שהמועסקים שלהם פזורים במספר נקודות. 

מה היתרונות אתם שואלים? 
ראשית, שיטה חדשנית זו חוסכת בעלויות של הזמנת טכנאי למשרד במקרה של תקלות. החיסכון מתאפשר כתוצאה מפעילות ברשת ובאינטרנט שאינה מצריכה עלויות תקשורתיות, ומעלויות נמוכות הנמדדות לפי מספר השלוחות שיש לחברת התקשורת המסוימת של הלקוח.

יתרון נוסף הוא התפעול הקל והפשוט של המערכת ללא צורך במכשור מיוחד, והייחודיות שלה להיות מותאמת בצורה המדויקת ביותר לצרכיו. כמו כן היא מאפשרת הפקת דוח"ות, פירוט שיחות וכו'. 

יתרון נוסף ואחרון מתאפשר ע"י החיבור לאינטרנט. המרכזייה יכולה להתעדכן באופן שוטף ואוטומטי ללא התערבות הלקוח וידיעתו. אין לו צורך לעקוב או לדעת על כך והדבר אינו מטריד אותו. כמובן שמעבר לכך יש את השירות הטכני והנציגים שזמינים במקרים של תקלות.
 
 
K C גרופ - תמיכת מחשוב ותקשורת קווית| 072-33-80-373 | support@kc-tec.co
סניף דרום: קרית גת לכיש 33  | סניף מרכז: ביאליק 77 רמת גן  | סניף צפון: כפר הים 1 חדרה
 
מערכת ניהול קשרי לקוחות לחברות    מערכת שליטה ובקרה למנהלים    מה זה Help Desk?    טלפון לעסקים    מנהל רשת    מערכות CRM    ניהול לקוחות    תמיכת מחשוב    תקשורת מחשבים    פריוריטי מסחרית    פריוריטי בענן    מערכות פריוריטי    מערכת ניהול פריוריטי    מערכות Priority